Rejestry i ewidencja - wersja archiwalna


Ewidencje, rejestry i archiwa prowadzone w Poznańskim TBS sp. z o.o.


  1. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej
  2. Dziennik korespondencji
  3. Pocztowe książki nadawcze
  4. Ewidencja wyjść
  5. Ewidencja pracowników
  6. Ewidencja czasu pracy
  7. Rejestr najemców i partycypantów
  8. Rejestr umów o najem lokalu mieszkalnego
  9. Rejestr umów partycypacji
  10. Rejestr zwalnianych lokali mieszkalnych
  11. Rejestr osób oczekujących na przydział lokalu z zasobu PTBS
  12. Ewidencja środków trwałych
  13. Rejestr główny zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane
  14. Wykaz zarządzanych nieruchomości
  15. Wykaz podmiotów wynajmujących powierzchnie użytkowe
  16. Ewidencja kont księgi głównej
  17. Ewidencja pomocniczych ksiąg rachunkowych
  18. Rejestr umów cywilnoprawnych
  19. Rejestr pełnomocnictw i upoważnień
  20. Rejestr służebności
  21. Książka korespondencyjna Rady Nadzorczej
  22. Księga protokołów organów Spółki
  23. Archiwum Spółki
  24. Archiwum mieszkaniowe
Oryginały rejestrów i ewidencji znajdują się w siedzibie Spółki (z wyłączeniem Rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej, który publikowany jest na stronach BIP). Dane w nich zawarte mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 z późn. zm.) z ograniczeniami wynikającymi z właściwych przepisów prawa tj. m.in. z ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) i innych ustaw.