Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej - wersja archiwalna


Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Poznańskiego TBS sp. z o.o. jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1764).

 

Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek:

Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Spółka powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Spółka, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. W takiej sytuacji Spółka powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez spółkę w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.

Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. może udzielić odpowiedzi w formie pisma, z wyjaśnieniem że:

  • żądana informacja nie dotyczy spraw publicznych;
  • Poznańskie TBS sp. z o.o. nie dysponuje żądaną informacją;
  • istnieją przepisy określające odmienne zasady i tryb dostępu do informacji publicznej.

 

LP.

data wpływu wniosku

nr wniosku w dzienniku kancelaryjnym

przedmiot wniosku (załącznik)

żądana forma udostępnienia informacji

opłata za nośnik

sposób rozpatrzenia wniosku (załącznik)

data odpowiedzi

nr odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym

 1.

 14.12.17

 5998/12/17

Umowy zawarte z zewnętrznymi podmiotami lub osobami fizycznymi (pobierz)

przesłanie drogą elektroniczną na adres email

 brak

udzielono odpowiedzi (pobierz)

 27.12.17

 PTBS/EM/5988/12/17

 2.

 03.04.18

 1329/04/18

1) Ilość i powierzchnia budynków i mieszkań realziowanych w programie "Najem z dojściem do własnośći";

2) Finansowanie inwestycji (pobierz)

brak wskazania

 brak

udzielono pisemnej odpowiedzi na adres korespondencyjny wnioskodawcy (pobierz)

 05.04.18

 PTBS/NF/1329/04/18

 3.

 19.04.18

 1876/04/18

Finansowanie inwestycji mieszkaniowych TBS i spółek komunalnych (pobierz)

wypełnienie ankiety online

 brak

udzielono odpowiedzi w formie zgodnej z wnioskiem

 20.04.18

 –

 4.

 21.06.18

 3486/06/18

Umowy zawarte z Orbsay Solutions sp. z o.o. (pobierz)

przesłanie dokumentów pocztą

 brak

udzielono odpowiedzi w formie zgodnej z wnioskiem (pobierz)

Załącznik 01 (pobierz)

Załącznik 02 (pobierz)

Załącznik 03 (pobierz)

 03.07.18

 PTBS/EM/3486/07/18

5.

14.08.18

4152/08/18

Umowy zawarte z OBIO DOM PRODUKCYJNY Marcin Obiegły Sp. j. (pobierz)

 brak wskazania

brak

odpowiedź pisemna przesłana na adres mailowy wnioskodawcy (pobierz)

24.08.18

PTBS/NP/4152/08/18

 6.  29.08.18  4329/08/18 Umowy zawarte z Kancelarią Prawną i Adwokacką Masiota (pobierz) przesłanie pocztą elektroniczną  brak udzielono odpowiedzi w formie zgodnej z wnioskiem (pobierz)  04.09.18  PTBS/EM/4329/09/18
 7.  18.02.19  658/02/19 1) Umowa zawarta z Agrobex sp. z o.o.;
2) Dokumenty na zastosowanie rozwiązań równoważnych do PFU (pobierz)
przesłanie pocztą elektroniczną  brak

1) udzielono odpowiedzi w formie zgodnej z wnioskiem;
2) ze względu na konieczność przetworzenia informacji wezwano wnioskodawcę do wykazania szczególnie istotnego interesu publicznego (pobierz)

Umowa Agrobex (pobierz)


 

 28.02.19  PTBS/EM/658/02/19
8. 11.03.19 1061/03/19 1) Informacja o najmie lokalu z zasobu PTBS;
2) Kserokopia umowy najmu (pobierz)
przesłanie informacji pocztą na adres wnioskodawcy brak

Poinformowano wnioskodawcę, iż żądana informacja nie stanowi informacji publicznej w myśl przepisów Ustawy oraz podlega ochronie wynikającej z przepisów RODO (pobierz)

 21.03.19  PTBS/EM/1061/03/19
 9.  11.04.19  2174/04/19 Treść ugody zawartej pomiędzy PTBS a Agrobex sp. z o.o. (pobierz) wgląd w dokument  brak poinformowanno wnioskodawcę, że wnioskowana informacja nie stanowi informacji publicznej w myśl przepisów udip oraz udzielono dalszych wyjaśnień (pobierz)  24.04.19  PTBS/EM/2174/04/19
 10.  17.04.19  2364/04/19 1) Umowa z aktualnym wykonawcą usług sprzątania zewnętrznego i wewnętrznego w zasobach własnych PTBS sp. z o.o. wraz z aneksami (wysokość wynagrodzenia, ew. waloryzacja wynagrodzenia i jej wysokość),
2) Faktury za wykonanie usług w okresie luty-marzec 2019,
3) Dokumentacja ws. ew. kar umownych (pobierz)
przesłanie skanów dokumentów drogą elektroniczną na adres email  brak

udzielono odpowiedzi w formie zgodnej z wnioskiem

(pobierz)

Załączniki:

Umowa PTBS/61/2018

Umowa PTBS/62/2018

Umowa PTBS/63/2018

Umowa PTBS/64/2018

Umowa PTBS/65/2018

Umowa PTBS/66/2018

Faktury AIR

Faktury ZUZ

 30.04.19  PTBS/EM/2364/04/19